ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Intrebari / raspunsuri

Oferim timp personalizat pentru fiecare client în parte cu scopul de a obţine cel mai scurt timp de reparaţie. După identificarea problemei și stabilirea soluției vă spunem durata și costul exact al reparației. În situația în care este necesară înlocuirea unor piese ce nu se află în stoc și care trebuie comandate durata reparației poate fi mai mare dar asta se stabilește personal pentru fiecare client în parte.

Pentru repararea telefonului dumneavoastră folosim piese originale sau de cea mai bună calitate și oferim bineințeles garanție pentru serviciile noastre.  Ne puteți găsi la sediul nostru unde puteți obține mai multe informații care atestă garanția serviciilor noastre.

Deblocarea telefonului poate însemna folosirea lui în orice rețea. Acest aspect permite utilizarea oricărei rețele de telefonie în funcție de dorințele dumneavoastră, atât pentru cartelele prepay cât și pentru cele în regim de abonament. De asemenea deblocarea telefonului se poate referi și la telefoanele blocate prin uitarea codului de către utilizator, model, cifre sau alte tipuri de blocare.

Pentru că înțelegem cât de importantă este achiziționarea unui telefon, laptop sau a unei tablete pentru dumneavoastră, venim în întâmpinarea nevoilor, oferindu-vă consiliere gratuită. Vă ajutăm să alegeți varianta de gadget care se potrivește cel mai bine cerințelor dumneavoastră. Vă spunem cât de “prietenos” este la utilizare, dar și cât vă costă întreținerea lui dacă este cazul.

Asta este cea mai frecventă intrebare la service !

In general putem oferi un preț imediat ce aflăm problema dispozitivului (telefon / tableta) dar uneori putem sti doar după ce il demontăm. In acest caz telefonul rămâne in service pentru constatare după care vă sunăm pentru a vă comunica prețul exact. Telefonul nostru de service este 0752825101

.